Själavård

Det är svalt i rummet, fönstret har varit öppet lite mer i natt. Vi sover tätt i hop. Även när vi ligger rygg mot rygg har vi hudkontakt på nåt sätt, hans hand på min höft, min fot vilar mot hans. Värme och innerlighet.

Min själ älskar honom, han blåser bort ont, plåstrar om och läker. I bland små gester som gör underverk.

I morse, jag ligger med ryggen mot honom när han sakta drar mig intill, lägger armen om mig och försiktigt smeker min hand med sin tumme. Sådär nästan okännbart men så ömt och tryggt att min själ höll på att fullkomligt explodera av kärlek.

Sånt sätter djupa spår, trygga, innerliga och snälla spår i själen.

Författare: Mitt krypin

Min plätt på jorden där jag öser ut det som skaver. Sanningar, undringar och nya insikter och allt ramlar ut här i en, alldeles för ofta, högst förvirrad hjärna.

sūdrakarma

Just a personal blog. I'm not trying to sell you anything.

KAGO WA KIMANI

Tears Of The Pen

NPF bloggen

En blogg om mig och mitt liv med NPF.

Yolanda and her creative scream

Aspergers syndrome, bipolarity, photography, art, poetry.

Mitt liv

Psykiskohälsa , livet, familj , ms

Fiskar klättrar inte i träd

En NPF-familjs betraktelser om problematisk skolfrånvaro, ADHD/ADD och livet i allmänhet

Marie - skriver om livet

om kärleken till livet och språket

Kunga Mamman

Mammalivet till barn med NPF. Om det som varit, blev och är

Victorias ADHD - autism - blogg om NP-diagnoser

Mal placé. Vuxendiagnostiserad - med en alfabetstös.